تاثیر جوش شیرین برای رفع چین و چروک پوست صورت

۶۹ بازديد

افزایش سن باعث به وجود آمدن میزان چین و چروک صورت خواهد شد باعث می شود چهره پیرو افسرده به نظر بیاید البته نباید نگران این موضوع بود که روش های جدید و مدرن جهت رفع چین و چروک صورت به وجود آمده است که می توان با مراجعه به پزشک از این روش‌های درمانی استفاده کرد اما بعضی از افراد برای رفع چین و چروک صورت با جوش شیرین در خانه می‌توانند چین و چروک صورت خود را کاهش دهند.




عوامل ایجاد کننده چین و چروک

عوامل بسیاری نظیر ؛ نور خورشید ، مصرف بیش از حد فست فودها ، استفاده ی از مواد آرایشی نامرغوب ، خواب ناکافی ، رژیم های غیر اصولی ، بالا رفتن سن ،  آلودگی هوا ، کمبود ویتامین D3  و مصرف دخانیات و سیگار باعث ایجاد و عمیق تر شدن چین و چروک ها خواهند شد .

 

اگر چه با روش هایی نظیر عمل های زیبایی می توان چین و چروک را برای مدتی درمان نمود اما استفاده از مواد طبیعی مانند جوش شیرین که در درمان چین و چروک ها بسیار موثر می باشد ، روشی ارزان ، راحت و بدون عارضه خواهد بود که در ادامه به توضیح آن پرداخته خواهد شد .

از جمله روش های قابل استفاده برای کاهش علائم پیری می توان به تزریق بوتاکس و تزریق ژل و کرم ضد چروک اشاره نمود.

اما برخی از افراد تمایل به انجام درمان های نام برده شده نداشته و به دنبال این می باشند که با روش های خانگی برای از بین بردن چین چروک و یا آکنه های روی صورت خود اقدام نمایند. در این مقاله درباره تاثیر جوش شیرین بر آکنه و ترکیب آن با ماده ای دیگر برای از بین بردن چروک صورت توضیحاتی ارائه شده است.

 

هنگامی که چربی طبیعی پوست کاهش یافته و پوست به مرور زمان خشک می شود، شکاف هایی بر پوست ایجاد می شود که انواع باکتری و قارچ ها از این طریق وارد این منافذ شده و موجب ایجاد جوش می شوند.

 

اگرچه جوش و آکنه بطور کلی برای پوست خطر آفرین نبوده اما با گسترش آنها می تواند چهره و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار داده و به طبع آن اعتماد به نفس فرد کاهش می یابد.

 

برخی از مواقع با بزرگ شدن جوش، صورت فرد دچار التهاب شده که این التهاب همراه با سوزش و درد می باشد.


مزایای استفاده از جوش شیرین

جوش شیرین یا به عبارتی دیگر بی کربنات سدیم نوعی ماده قلیایی است که استفاده از آن به تنظیم و کنترل PH بدن کمک می نماید.

 

از این ماده برای خنثی سازی مواد اسیدی بکار گرفته می شود. شاید بارها دیده باشید که برای از بین بردن درد معده از جوش شیرین استفاده می نمایند زیرا این ماده قادر است تا مقدار اسید موجود در معده را کاهش دهد.

از دیگر مزایای استفاده از جوش شیرین، خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی این ماده می باشد. بسیاری از افراد در طول روز برای ضدعفونی کردن البسه، ظروف و سطوح مورد نظر خود از جوش شیرین بهره می گیرند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان داروساز از این ماده در کرم هایی استفاده کرده اند که برای رفع سوزش پوستی، نیش و بثورات مفید می باشند.

 

برای از بین بردن آکنه به وسیله جوش شیرین می توان با اضافه نمودن این ماده به داروهای فعلی در جهت کاهش التهاب و درد اقدام نمود. با این کار میزان اثرگذاری داروها بیشتر شده و هرچه سریعتر آکنه و جوش های صورت کاهش می یابند. خاصیت لایه برداری بی کربنات سدیم نیز در از بین رفتن این مشکلات پوستی موثر می باشد.

 

اما به یاد داشته باشید که نمی توان از جوش شیرین به صورت روزانه استفاده نمود؛ زیرا در صورت استفاده مکرر تمامی چربی پوست را از بین برده و موجب حساسیت پوست به نور خورشید نیز خواهد شد.

 

آنچه روغن نارگیل و جوش شیرین را برای چین و چروک انجام می دهد


روغن نارگیل و جوش شیرین هر دو ماده ضد پیری شگفت انگیز هستند.

جوش شیرین به تمیز کردن پوست ، لایه برداری ملایم ، کوچک شدن منافذ بزرگ و محکم کردن  پوست صورت کمک می کند.

از طرف دیگر روغن نارگیل به شدت مرطوب کننده است ، سلولهای پوست را تغذیه می کند ، خاصیت ضد باکتریایی دارد و خطوط ریز روی صورت را کاهش می دهد.

هنگام ترکیب ، روغن نارگیل و جوش شیرین فوراً سلولهای پوستی را تغذیه می کنند ، سلول های مرده را برداشته ، پوست را مرطوب کرده و صاف و ابریشمی نگه می دارند.

شما از دیدن خطوط ریز و درشت خود که غیرطبیعی به نظر می رسند نیز شگفت زده خواهید شد! با استفاده منظم و مداوم ، آماده باشید تا با روغن نارگیل و جوش شیرین ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید!

 

عوارض بوتاکس طبیعی با جوش شیرین

درست است که جوش شیرین می تواند پوست شما را لایه برداری کند و به طور بالقوه باکتری ها را از بین ببرد ، اما استفاده از جوش شیرین همچنین می تواند تعادل PH طبیعی پوست شما را مختل کند.

 

این بدان معناست که اگرچه پس از استفاده از ماسک جوش شیرین ممکن است پوست شما صاف و شفاف و سالم به نظر برسد ، اما با گذشت زمان ، پوست ممکن است اثرات منفی را تجربه کند.

 

ماسک های جوش شیرین می توانند پوست شما را بیش از حد لایه برداری کنند ، به خصوص اگر خیلی زیاد استفاده شود – به عبارت دیگر ، می تواند پوست شما را زیاد از حد لایه برداری و در نتیجه آسیب پذیر کند ، حتی اگر بلافاصله متوجه نشوید. این می تواند به مرور باعث تحریک و آسیب پوست شود وقتی pH پوست شما مختل شده باشد ، احتمال وقوع آن حتی بیشتر است.

نحوه درست کردن ماسک جوش شیرین و روغن نارگیل

داخل گلدان شیشه ای خود ، روغن نارگیل خامه ای را اضافه کنید.

حالا ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین بریزید.

دو ماده را با استفاده از قاشق کاملاً مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.

در آخر ، ۲ قطره روغن اسانس اسطوخودوس و ۲ قطره روغن اسانس درخت چای را اضافه کرده و دوباره هم بزنید.

ظرف شیشه ای خود را در کابینت بدور از نور و حرارت  نگهداری کنید.

برای استفاده ، یک قاشق غذاخوری را با استفاده از انگشتان خشک بکشید و آن را به آرامی در تمام صورت خود ماساژ داده و از محل چشم خودداری کنید.

بگذارید ۷ ساعت این ماسک جادوی خود را روی صورتتان پیاده کند سپس با آب ولرم بشویید.

از یک تونر چای سبز به عنوان یک تونر طبیعی صورت استفاده کنید و در حالی که هنوز چهره شما مرطوب است ، از این سرم ضد پیری قدرتمند برای مرطوب کردن و جلوه های ضد چروک ماساژ دهید!

هزینه های سفر به چین

۱- هزینه اسکان و هتل

قیمت خوابگاه های ۸-۱۰ تختخوابی در بسیاری از شهرهای کوچک از ۳۰ یوان شروع می شود. در هنگ کنگ و پکن این مبلغ به ۸۵ یوان می رسد. قیمت یک اتاق خصوصی، از حدود ۱۱۰ یوان آغاز می شود، و در شهرهای بزرگ تقریباً دو برابر می شود. مسافرخانه ها در چین مجهز هستند و در زمستان وای فای، آب آشامیدنی، صندوق قفل دار و پتو گرم ارائه می دهند! مسافرخانه ها در شهرها دارای توالت فرنگی هستند، اما در مناطق دورافتاده کشور توالت های معمولی رایج تر اند.

هزینه هتل های متوسط ازنه های معمولی الت های غربیکتر نشریات و تحقیقات علاقه مند هستید. حدود ۷۵ یوان در ازای هر شب شروع می شود و در هنگ کنک قیمت ها بالا می روند. این هتل ها معمولاً برق، حمام شخصی، کتری و تلویزیون (البته فقط تلویزیون های چینی در دسترس هستند) ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که هتل هایی که صبحانه رایگان ارائه می دهند، به احتمال زیاد صبحانه چینی (کوفته، برنج، سبزیجات و غیره) سرو می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.